såntdär som man gör när man har tråkigt

arg

Är:
- Madde / trött / sur / ensam - välj själv
Ger intryck av att vara: - högljudd och ytlig typ kanske
Mår: - sådeeer, somsagt, se första frågan
Ska: - ta tag i mitt liv någon gång
Har: - världens bästa pojkvän
Bör: - gå och lägga mig, flytta till stan, skaffa ett jobb - the list can be long
Kan: - vissla jätte ljust och spela näsflöjt
Blir glad av: - pernilla
Vill ha: - snygg kropp !!!111
Drömmer om: - helt sjuka saker, mina kompisar vet vad jag menar x) haha
Längtar till: - 24 maj = madde 18 år
Fasar inför: - Julen - kommer att äta upp mig i vikt och bli av med massa pengar på julklappar
Har ett brinnande intresse för: - Foto - eller jag hade iallafall, min såkallade fotolärare har lyckats med det omöjliga, att fp foto att vara lite slött.
Bryr mig om: - lite för många, gråter om någon annan är ledsen, haha
Trivs med: - full plånbok och träningsvärk
Bor i: - ett gult hus mitt i ingenstans >.<
Klär mig gärna i: - just nu gillar jag svart svart svart
Lyssnar ofta på: - radio! haha
Läser: - gossip girl - serien
Nu: - har jag ont i halsen
Arg på: - mina föräldrar, dom är sadister
Rädd för: - eh, SKELETT ( seriöst, jag börjar gråta ) , mörker och hajar >__<
Äter: - frukt i stora mängder, och tacos varje fredag
Dansar: - på biljardbord med gisela

Kommentarer
Postat av: Piis

Hej!
kul att du tittat in till min blogg!
Hur hittade du dit?
Jag har alltså lyckats gå ner 2,6 kg och 4 cm runt midjan på 1 vecka, men jag är ju en tjock 41 årig tant som behöver gå ner 20 kg.
Du är ju en ung söt tjej!
Jag byter ut frukost och kvällsmat mot 2 nyttiga goda proteinshaker från Herbalife. Då får jag i mig massor av näring så att jag inte känner mig hungrig och sugen på något annat, jag blir piggare och går dessutomm ner i vikt. Om du eller någon annan är intresserad av att veta mer så hör av dig för jag ska börja sälja dom och annan nyttig hälsokost för både utsidan och insidan av kroppen eftersom det funkar så bra. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback