pankilainen

Jag är i desperat behov av ett jobb alltså, inom loppet av fyra månader ska jag

- köpa julklappar
- träna som en idiot
- resa
- shoppa 
 
vilket inte är så enkelt med 8,45 euro på kontot,
 BAHH jag blir galen, vill ingen ge mig ett jobb?
plus på allting så behöver jag träningskläder,
och jag hittar inga som jag vill haa, svart svart svart helst ^__^

var in och kollade på
www.betterbodies.se men hittade ingenting som
tiltalade mig. får väl masa mig till sportcenter och mega och glo.

dessutom hittade jag en megamysig hemsida idag: www.dagensmuffin.se
jag blir helt sugen på ' viktväktarnas morotsmuffins ' YUMMII ^___^

321

dom här kläderna tilltalade mig, skulle inte klaga om en stickad klänning, mörka jeans
och ett midjebälte skulle ploppa upp i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Gud så snygg blogg du har :D

Postat av: Anonym

angående das dj; hahahahahahaahahahah ojdå, men jag gillar inte dj's, själva fenomenet, nej tacka vet jag livemusik

2006-11-17 @ 17:32:54
URL: http://adeleadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback