gossip girl

ojoj vad det far omkring skitsnack bland tjejer, okej det är inget fel med lite skitsnack,
men när alla pratar om alla börjar det kännas lite.. näää.
 
jag har skitsnygg utväxt, och är trött på att färga håret hela tiden.
Jag älskar mitt blonda hårmen kanske det är dags för en förändring,
kanske jag färgar det i min orginalfärg next time.
om pappa betalar vill säga ^^.

jag vill till sverige och shoppa massa koftor och tee:s och skor och kjolar och byxor
och underkläder och linnen! jättesugen på det, men kanske efter jul, när mitt
konto mår lite bättre. Sku vara skönt att få lite påfyllning i garderoben så man
kan mixa och matcha! ^__^

Jag sitter och kollar på resor för Solli och jag pratade om att fara till kanarieöarna på sportlovet,
och fyfan vad skönt det skulle vara. jag tänker spara pengar nu tillochmed februari bara just in case.

FUCK ge mig en lägenhet och ett jobb right a waaay...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback