blond, james blond

ousch jag är trött som en jävla gnu som nyss ha födit 80 kavlar, somnar bara jag
blundar eller lägger mig ner. haha när jag stod och väntade på att mamma skulle
hämta mig från busshållplatsen måsta hon tuta för jag hade typ somnat stående.

idag i skolan har vi gjort rätt mycket känns det som, eller jag vet inte.
kanske bara jag som har haft en seg helg. fast i lördags gjorde jag
nånting iallafall, för jag var till stan till mina stadskompisar pernilla
och solli ^__^ det suger att jag är typ den enda som bor ute på
vischan.. anyway, så var jag först till pernilla och hennes lillebror milo
är så sööt så sööt så man dör. det är konstigt att jag inte är hos henne
oftare, så skoj där. påtal om ingenting, FANNY den här veckan?
detdär måste planeras in någon dag <3

vi hade våran första luciaövning idag, det gick väl ganska bra,
och det finns iallafall många som kan sjunga i tåget,
så jag behöver inte oroa mig x) fast ändå är jag känd som den oroliga
i luciatåget xD haha ja fyfan. sjunger som en kråka gör jag också,
men det är roligt iallafall.

nu ska jag färga håret tror jag, om jag vågar :| :| :| wäwääwäw


Kommentarer
Postat av: Mims

Tack :) Ja inte var det den roligaste iaf. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback